Rotten Tomatoes: http://www.rottentomatoes.com/m/force_majeure_2014/
Naslednjič: 19. 11. ob 11.00, Kinodvor
Predjamsko pojmovanje moškega poguma in odločnosti smo morda resda potisnili v pozabo, ampak naslovni film Rubena Östlunda dokazuje, da princip moškega herojstva in krvoločnosti ter ženske identifikacije z družinsko varnostjo še kako živi in vlada našemu podzavestnemu svetu. Ko moški-lovec ni več sposoben ohranjati vloge, ki mu je bila določena v pradavnih časih, ko se je z gorjačo podil za mamuti, se mu poruši dostojanstvo, ki ga je nujno treba spet najti, da bi lahko opravičil sebe kot bivajoče sebstvo.
V hladni in z napetostjo prežeti družinski drami je gledalec primoran k samorefleksiji o lastnih vrednotah, pa tudi o prvinskih nagonih, ki živijo svoje življenje pod navidezno resničnostjo. Prizori urejenih snežnih površin, hotelske čistoče in pokov, rezov ter udarcev na smučišču odsevajo notranje dogajanje in še bolj ostro zarežejo v bolečino že tako psihično načete družine. Na srečo režiser kot nož ostro napetost prekinja s humornimi vložki, ki pa slednje ne odpravljajo, ampak večkrat razkrivajo druge, še neodkrite plasti kratkih stikov v moško-ženskih odnosih.
Dejan Burgar
(http://koridor-kriziscaumetnosti.blogspot.com/)
(https://twitter.com/Koridor2014)
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Predjamsko pojmovanje moškega poguma in odločnosti smo morda resda potisnili v pozabo, ampak naslovni film Rubena Östlunda dokazuje, da princip moškega herojstva in krvoločnosti ter ženske identifikacije z družinsko varnostjo še kako živi in vlada našemu podzavestnemu svetu. Ko moški-lovec ni več sposoben ohranjati vloge, ki mu je bila določena v pradavnih časih, ko se je z gorjačo podil za mamuti, se mu poruši dostojanstvo, ki ga je nujno treba spet najti, da bi lahko opravičil sebe kot bivajoče sebstvo.
V hladni in z napetostjo prežeti družinski drami je gledalec primoran k samorefleksiji o lastnih vrednotah, pa tudi o prvinskih nagonih, ki živijo svoje življenje pod navidezno resničnostjo. Prizori urejenih snežnih površin, hotelske čistoče in pokov, rezov ter udarcev na smučišču odsevajo notranje dogajanje in še bolj ostro zarežejo v bolečino že tako psihično načete družine. Na srečo režiser kot nož ostro napetost prekinja s humornimi vložki, ki pa slednje ne odpravljajo, ampak večkrat razkrivajo druge, še neodkrite plasti kratkih stikov v moško-ženskih odnosih.
Dejan Burgar
(http://koridor-kriziscaumetnosti.blogspot.com/)
(https://twitter.com/Koridor2014)
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Ni komentarjev:
Objavite komentar