Prizorišče koncerta: Gala hala
Datum: 30.1. 2015
Prvi Rapetek v futuristično oštevilčenem letu 2015 nam je ponudil futuristično-balkanski (t)rap(ish) koncert. Kljub več deset-centimetrom sveže zapadlega snega je bilo vzdušje v precej polni Gali Hali prijetno in sproščeno, hkrati pa je bilo čutiti pozitivno pričakovanje pred začetkom. Edina izjemna posledica vremenskih razmer je bil mogoče malce zakasnjen nastop skupin, ob verodostojnem ogrevanju BROKEa pa to sploh ni predstavljalo kakršnihkoli tegob, prej obratno. Ljubljančan iz Dature je pred in po koncertu čez prostor spuščal nesramno nabasirane hiphopčine, izdane (grobo rečeno) nekje po letu 2009, od Ricka Rossa pa do založbe TDE in še marsikaj vmes. Večeru primerno.
Ko je bil Rapetek v prvi uri sobote, sta pobudo najprej prevzela Sett in 3ki Stil, skupaj večini poznana kot Krankšvester. Po tretjem uspešno izdanem albumu (III) je njun odnos do izvajanja glasbe v živo samozavestno sprošcen, predvsem ob hitreje natempiranih komadih pa vseeno totalno in suvereno energičen. Ob singlih, kot so na primer "Majko, ženiš sina", "Ružne ribe jebe se ko zmajevi" in "Za benbare i saundsisteme" pa bi težko pričakovali kaj drugačnega. Prva porcija eksplozije vibracij zabavnih bizarnosti servirana.
Druga porcija je sledila po kratkem odmoru. Kot zatišje pred nevihto. Kiša Metaka prevzame oder, za mizo za njimi pa stopi DJ VRH. Malce se spremeni tudi sam zvok - nižje frekvence se zmehčajo, občutno porezani so bili tudi nekateri višjefrekvenčni signali, kar je skupini dovolilo kvalitetnejše izražanje z več različnimi vokali. Tako so vratolomni (dobesedno) komadi, na primer "Miješano meso", "Bauhaus" in "Drei milionen", res lahko lomili naše vratove, bolj zanesljivo kot počasi. Pohvala ekipi.
Pa ne samo iz tehničnega in/ali glasbenega vidika. Od samega začetka organizacije, prek prodajalcev kart, varnostnikov do nastopajočih. Ne za izjemen presežek, sigurno pa za še en zelo uspešen Rapetek, predvsem glede na malce kaotične vremenske razmere, ki očitno niso bile dovolj ekstremne, da bi zadovoljivega števila zbranih podpornikov nastopajočih skupin zadržale v posteljah.
Domen Babič
Koridor - križišča umetnosti je spletna kulturna platforma, ki se posveča ozaveščanju in kritiki umetniškega ustvarjanja. Pod svoj drobnogled vključuje tako ustaljene, množične umetniške oblike kot tudi umetniške forme sodobnosti in prihodnosti. Posebno pozornost namenja slovenskemu prostoru in njegovemu kultiviranju. Koridor je torej konsolidacija scenske razpršenosti umetnosti v Sloveniji ter analiza aktualne svetovne scene.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar