Naslednjič: 14. 11. ob 17.15, Kino Komuna
Seidl je ne glede na zvrst, v kateri ustvarja, zavezan neobsojajočemu in neelitističnemu pogledu na svoje subjekte, pri katerih so mu tudi vse pomanjkljivosti zgolj človeške in posledično estetske. V aktualnem filmu je po eni strani zopet dregnil v odprto rano lastnega naroda, po drugi pa ponovno odprl debato o resničnosti dokumentarcev. Med epizodami, ki prikazujejo plejado aktivnosti, ki jih Avstrijci opravljajo v kletnih prostorih, mu je predvsem ena nakopala očitek, da jo je insceniral. V skupini, zbrani na pijači v kleti, polni spominkov iz tretjega rajha, sta namreč tudi dva zdaj že bivša mestna svetnika ljudske stranke. Tovrstna kritika je docela naivna. Seidl v celotnem filmu kot muha na steni ne spreminja vsebine, temveč kvečjemu prestavlja okvir. Kar navsezadnje ni nič drugače od ravnanja bratov Lumière. Tudi tisti vlak bi lahko prišel drugače na postajo ...
Miha Veingerl
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Seidl je ne glede na zvrst, v kateri ustvarja, zavezan neobsojajočemu in neelitističnemu pogledu na svoje subjekte, pri katerih so mu tudi vse pomanjkljivosti zgolj človeške in posledično estetske. V aktualnem filmu je po eni strani zopet dregnil v odprto rano lastnega naroda, po drugi pa ponovno odprl debato o resničnosti dokumentarcev. Med epizodami, ki prikazujejo plejado aktivnosti, ki jih Avstrijci opravljajo v kletnih prostorih, mu je predvsem ena nakopala očitek, da jo je insceniral. V skupini, zbrani na pijači v kleti, polni spominkov iz tretjega rajha, sta namreč tudi dva zdaj že bivša mestna svetnika ljudske stranke. Tovrstna kritika je docela naivna. Seidl v celotnem filmu kot muha na steni ne spreminja vsebine, temveč kvečjemu prestavlja okvir. Kar navsezadnje ni nič drugače od ravnanja bratov Lumière. Tudi tisti vlak bi lahko prišel drugače na postajo ...
Miha Veingerl
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Ni komentarjev:
Objavite komentar