Prizorišče: Komuna, CUK Kino Šiška
Datum: 21. 10. 2014
Sredina oktobra je koncertno obetala. Na to so že na začetku meseca po
Ljubljani opozarjali veliki plakati Kina Šiške, na katerih sta izstopali
imeni kultnih Swans in Liars. Zvočna nevihta na kvadrat, hrup hrup hrup
in še enkrat hrup. In glej ga zlomka, večer Liarsov se je odvijal v
sklopu hrupmagovih Hrupnih večerov.
V dodobra napolnjeno in vročično
Komuno sem dospel direktno ob začetku nastopa Liarsov. Že začetek je
bil ekstravaganten. Vseprisotnost močnih basov, psihedeličnih vizualij,
Angusovega predirljivega glasu in hipnotične zvočne podobe me je v
trenutke zapeljala v močan poslušalski ambient, ki se mu je sem ter tja
pridružil element plesnega. Podobno se je dogajalo okoli mene. Če
odmislim prvih par »ponorelih« vrst, je preostali del obiskovalcev bolj
kot ekstenzivno koncert doživljal introspektivno. Na prvi pogled je
zgledala publika kar malce preveč poklapano, anemično, a bližnji kadri
bi pokazali zamaknjene in sanjave obrazne podobe. Koncert je baziral na
osnovi njihove zadnje plate Mess, čeprav je trio zaigral tudi nekaj
skladb s prejšnjih albumov. Presežnega je bilo kar nekaj, sam bi
izpostavil predvsem zadnja singla »Pro Anti Anti« in »Mess On A
Mission«.
Njihova odštekana, divja zvočna eksperimentalnica z
zadnje plate je v živo utelešenje klubske techno-acid-spacey dinamike in
noiserskih glasnih elementov. Še posebej so me navdušili trenutki
drhteče zvočne frekvenčnosti, ki je prenašala zvočne učinke vse od ušes
do celotnega vibrirajočega telesa. Sinestetično ter vzburljivo in
pomirjujoče obenem. Razočaral je morda le resnično kratek koncert. Niti
dobrih sedemdeset minut niso fantje ružili. Morda tudi od tu končni vtis
nedorečenosti glede tega, ali sem bil priča klubskemu dogodku v živo
ali pa noisersko obarvanem elektro punk koncertu. Kakorkoli že, naj se
fantje po Trnfestu 2004 in letošnjem Kinu Šiška v daljši izvedbi vrnejo
že zelo kmalu v naše geografske koordinate.
Jan Podbevšek
Koridor - križišča umetnosti je spletna kulturna platforma, ki se posveča ozaveščanju in kritiki umetniškega ustvarjanja. Pod svoj drobnogled vključuje tako ustaljene, množične umetniške oblike kot tudi umetniške forme sodobnosti in prihodnosti. Posebno pozornost namenja slovenskemu prostoru in njegovemu kultiviranju. Koridor je torej konsolidacija scenske razpršenosti umetnosti v Sloveniji ter analiza aktualne svetovne scene.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar