IMDb: http://www.imdb.com/title/tt3280916/
Rotten Tomatoes: http://www.rottentomatoes.com/m/atticus_institute/
The Atticus Institute, najnovejša stvaritev režiserja in scenarista
Chrisa Sparlinga, je bolj kot karkoli drugega koncentrat razvlečene
monotonosti in derivativnosti. Faux-dokumentaristična pripoved o
dogajanju v fiktivnem pensilvanskem parapsihološkem laboratoriju, kjer
se je v sedemdesetih letih preteklega stoletja zgodilo bolj ali manj vse
tisto, po čemer hlepi sleherna eklektična grozljivka – skupina
znanstvenikov se je med entuziastičnim proučevanjem Judithinih (Rya
Kihlstedt) nadnaravnih sposobnosti soočila z neobvladljivo močjo
peklenske sile. In kot da to že samo po sebi ni dovolj, v
eksperimentiranje intervenira ameriška vlada, ki poskuša, kaj pa
drugega, »antagonistkine« zmožnosti izrabiti za strateško orožje proti
tujim voditeljem. Temeljni problem je v tem, da film – kljub temu, da ne
gre prezreti njegovega potenciala, ki je predvsem v precejšnji
avtentičnosti in realističnosti nekaterih prizorov (zvečine po zaslugi
izkušene igralske zasedbe in zrnate vizualne podobe) – nikoli ne preseže
ravni povprečnega, med drugim zaradi preobilice že ničkolikokrat
videnega in v marsičem posledične predvidljivosti, čezmernega
dramatiziranja, za lase privlečenih situacij ter ne ravno skrbno
selekcioniranih »sedanjih« pričevanj, rahlo neposrečeno izmenjujočih se s
fotografijami in posnetki »preteklih« eksperimentov.
Blaž Cotman
Koridor - križišča umetnosti je spletna kulturna platforma, ki se posveča ozaveščanju in kritiki umetniškega ustvarjanja. Pod svoj drobnogled vključuje tako ustaljene, množične umetniške oblike kot tudi umetniške forme sodobnosti in prihodnosti. Posebno pozornost namenja slovenskemu prostoru in njegovemu kultiviranju. Koridor je torej konsolidacija scenske razpršenosti umetnosti v Sloveniji ter analiza aktualne svetovne scene.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar