IMDb: http://www.imdb.com/title/tt2562232/
Rotten Tomatoes: http://www.rottentomatoes.com/m/birdman_2014/
Michael Keaton si je superjunaški kostum nadel leta 1989 in 1992: obakrat je igral Batmana. Letošnji Birdman pa zanj ne pomeni vnovičnega okušanja stare slave (čeprav še zmeraj najboljšo vlogo zadnjih let). Ni, kot namiguje ime, posnet po stripovski predlogi; nov film mehiškega režiserja Alejandra Gonzáleza Iñárrituja je prej nekakšna meta-narativna črna komedija, ki venomer niha med zelo dobrim in odličnim in pogosto kar poka od energije ter ne dopušča mežikanja: kamera se noče in noče umiriti, ko likom sledi vsepovsod, šale pa prihajajo tako bliskovito, da, če nam uspe ujeti vse, ne vemo, kateri naj se pravzaprav smejimo.
Tragikomična zgodba o propadlem hollywoodskem zvezdniku, ki vse stavi na režijo gledališke igre, nagovarja k samosvojemu odnosu do življenja in nas krepko navdihne, četudi nam pravzaprav sporoča, da se mora igralec dandanes ob odrskem samomoru tudi zares ustreliti v glavo, če pričakuje odziv občinstva.
Aljaz Vogrin
(http://koridor-kriziscaumetnosti.blogspot.com/)
(https://twitter.com/Koridor2014)
Trostopenjska lestvica: +, o, -
Koridor - križišča umetnosti je spletna kulturna platforma, ki se posveča ozaveščanju in kritiki umetniškega ustvarjanja. Pod svoj drobnogled vključuje tako ustaljene, množične umetniške oblike kot tudi umetniške forme sodobnosti in prihodnosti. Posebno pozornost namenja slovenskemu prostoru in njegovemu kultiviranju. Koridor je torej konsolidacija scenske razpršenosti umetnosti v Sloveniji ter analiza aktualne svetovne scene.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar